Pinsamt...

Hej sötaste !
Ska berätta nånting pinsamt som hände igår !
Igår när cheyerna var här så gjorde vi mudikvideos... Och sen så skulle vi göra en film ! Tea var tjej, Jag och Felicia var killar och Louise var producent ! Det var första dagen i plugget och "Tea" gick till skolan och mötte sin kompis på vägen. I skolan så träffade hon två killar ( jag och Felicia ) som hon träffade på olika läksioner. Båda börjar gilla henne. Men Felicia får henne :(( Vi lottade så ja. Haha ! Men jag hade mustach och min lillebrors hollisterskjorta på mig. Men sen när vi skule ner till ica och handla snacks... så påminde tjejerna inte mig om att jag fotfarande hade mustchen !! Och sen när vi väl var innte på ica så kom det fram en kille som jobbar där och sa "villken fin mustach"!! Och så sa fyra ( okända ) till till mig !! PINSAMT. Villken tur att vi inte träffade någon annan där... !
Jag ligger i sängen ska snart sova snart ! Men jag har städat och fixat i mitt rum. När Felicia och Tea sov här så fällde vi utt en säng, så det blev en dubbelsäng ! Och så vill jag ha ! Så nu ligger jag så, men de är inte riktit i samma höjd så ja ! Men i helgen så ska vi kanske fixa det weiii !! Kommer bilder !! Men måste sova nu så gonatt !
Gud vad länge sän alltså !! Några år... Allt var så myket lättare på den tiden...
Men nu så kommer mamma så bye bye biches !!
// M A L I N <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0