Lääs

Hej ville bara titta in och säga att du som läser detta är helt underbar! Du är helt perfekt! (precis som du är)
Du är som du är, du är skapad så. Du ska eller behöver inte bli smalare! Du är skapad så, och du är helt perfekt! Du ska vara nöjd över hur du ser ut! Mitt motto är:
Live like you have one day left.
Dance like you are alone.
Sing like in the shower.
Live life as you want, it is youre life.
Du är perfekt precis som du är.
Jag är inte helt nöjd över hur jag ser ut, men nu så har jag bestämt mig för att jag ska sluta gämnföra mig med andra. Jag är helt perfekt som jag är! Och jag älskar mitt liv! Jag vill inte gå runt och tänka åh jag är så ful... Live life lixom. Annars så kommer jag ångra att jag inte hade kul eller vågade visa mig för att jag inte såg bra ut just då...! Ville bara säga det och hoppas att det hjälper/ hjälpte lite iallafall! Puss
//Malin


Kommentarer
Postat av: Alva

Bra skrivet Malin!! Puss <333

2012-05-03 @ 19:01:54
URL: http://alvafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0