Förlåt (men)

Asså förlåt så jättemycket för sämst uppdatering ! vi har fått några kommentarer om att jag inte bloggar så mycket... Och jag håller med er blir så himla sur/ besviken på mig själv så fortsätt skriva kommentarer om ni undrar/ tycker något ! (men) min telefån kan ta sig i arslet ! Den fungerar ej (har försökt blogga hela dan ! Men har precis pratat klart med Maria, vi pratade om lite allt möjligt... Men vi hade ju nationella prov idag ! Det första blev jag faktiskt nöjd med ! Men det andra var ganska svårt tror jag kommer ha typ 2-3 fel på det första och kanske 2-5 fel på det andra ! Vill inte tråka ut er mer för jag brukar inte läsa inlägg om dem blir för långa så ! Men lovar att jag ska dela med mig av mitt intressanta liv puss
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0