Tillbaka!! :D

Nu e vi tillbaka ;) Våran snälla vän Emma va så gullig och gjorde en ny design till oss! Älskar den! Tack så jätte mycke! Men har ni saknat oss?? ;) jag har iaf saknat att blogga! Men om jag ska va ärlig så va de skönt att ta en paus ;) har inte hänt så mycke medan jag har varit borta faktiskt ;) så de finns typ inget att berätta ;) fick sommarlov igår :D så idag har jag varit me Emma och Tyra ;) vi fotade lite, dansade och snacka :* sen så drog jag på fotbollsträning :) haha vi va bara 5 stycken ;) imorn så åker jag till gimo på fotbollscup me laget :D sjukt taggad! Ska hoppa in i duschen nu! Bloggar mer imorn! Puss :*
// F E L I C I A < 3

Såhär såg jag ut idag:


Kommentarer
Postat av: Vendela

Super fin bild!

2012-06-14 @ 23:05:23
URL: http://vendelaivert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0