Godnatt

Nu har vi packat klart tills på söndag. gud har så mycket med oss, hela bilen är fullpackad. Felicia är ju på läger eller cup som jag inte kunde vara med på :(( Men jag hoppas att dem har det super där! Jag ska upp ganska tidigt imorn. Ska först till stallet och fixa lite mocka fylla hö... och sen så ska min lillebror ha ett "kalas" för släkt och vänner tror vi blir runt 30 pers. Så efter stallet så ska jag hem och hjälpa till och fixa lite. Mamma och pappa har stått i köket och fixat typ hela kvällen, men nu så sitter min pappa med min lillebror och kollar på sverige-england. det går bra för sverige hör jag! Min lillebror är ju handikappad! Han har brutit foten... Så om t.e.x det står ett glas 2 meter ifrån honom så ropar han han på mig som är ute eller på mitt rum för att jag ska komma och hjälpa honom! Och sen så sitter han deckad framför tv hela dagarna. Ah är så trött på honom! vill bara göra krokben på honom...! Men får stå ut i en vecka till. Men god natt och sov sött så ses vi imorn puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0