Min daaag!

Dagen började me att jag, Louise, Tyra och Ebba åkte till Täby centrum! De första vi gjorde va att gå till Mcdonalds :3 Sen kom Emilia, Emma och Elsa! :D har saknat dom jätte mycke! specilt Emilia! jag har inte träffat henne på hela lovet<3 När vi hade ätit så gick Emiia och Emma. Sen gick vi runt lite sen så gick Ebba, Elsa och Tyra. Då va de bara jag och Louise kvar. Vi satt bara och pratade om allt! jätte skönt! Sen så kom min mamma och då tog jag ett till hål i örat :D sen så pratade jag och Louise lite till och sen så åkte vi hem klockan 7! jag tog lite bilder idag som jag tänkte ladda upp men de funkar inte :c jaa... de va min dag de. imorn börjar skolan ;( 
BLÄÄÄ! Nu måste jag gå! Kram!<3



Just nu! Osminkad!<3

// F E L I C I A < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0