Gonatt !

Hej sötaste !
Asså jag är så himla trött på falska... människor, kan någon berätta för mig varför man ska vara så, okej jag vet.. men ah är såå trött på vissa !!! Men efter skolan så var jag med Alva, Filip och Fredrik. Vi pratde och "talade" ut lite... Och senare när Filip gick hem så berättade jag mina "kärleks hostorier" ! Haha ! Men Fredrik du håller K****n ! Det är sååå pinsamt ! Och sen så misshandlade de mig, ne men de drog mig i håret, slog mig med kuddar, satt på mig... för att jag skulle säga ! Hihi ! Men jag sa inte allt ! Och de trodde mig !! Aja det här blev lite konstigt men men ... Men jag kom hem från Alva vi kvart över åtta typ så vi hann inte slinga mitt hår så blir nog imorgon istället ! Gonatt gullegryn som mamma säger Puss ! <33
// Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0