<3

Heeeej! Har ni haft e bra dag? själv så har min dag varit toppen! (Y) den börjde med att familjen kom och väckte mig och så fick jag två cupkakes till frukost :3 och sen blev de att öppna pressenter! och veet ni vad jag fick? joo en iphone 4 :D glad? svar: jaaaa! tack världen bästa syster, mamma och pappa! aja sen åkte jag till skolan! där va alla jätte gulliga och så grattis :D och alla lektioner gick jätte snabt! nu sitter jag och kollar lite på tv :3 sen ska familjen äta på taxas! och blev du inge slagg hos maln... utan hos Emilia :D ♥ och Alva och Malin A ska vara me iallafall! ♥ världens bästa födelsedag helt enkelt! på lörag blir de inte så mycke bloggande... eller kanske något inlägg från mobilen ;) men ska ju hjälpa till p en cup och sen hjälpa till på louise systers kals :D nu måste jag gåå! ni får ha en trevlig eftermiddag ;)
Kram ♥



kääääärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0