Myyyyys! <3

Sitter och myser i soffan framför teven! :D men idag började jag 8 och då hade vi nationellt prov -.- sen så hade vi typ 3 timmars håltimme! Då åkte jag, Petra, Tyra, Ebba och Emma till Täby och åt lunch på donken ;) sen så åkte vi och badade med klassen och sen gick jag till Täby igen och va där me Malin A, Malin L, Tea, Maria, Emilia, Louise och Emma <3 sen åkte jag hem till Malin me alla utan Tea och Emma <3 alla som va hos Malin utan jag skulle gå på fest hos Hanna så alla sminkade sig och lockade håret och eftersom alla andra gjorde de så gjorde jag också de :3 haha men imorn ska jag va me lite roligt folk skriver vilka imorn! Så de kanske inte blir så jätte bra uppdatering ;( men måste gå nu så hejdå! <3
// F E L I C I A < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0