Gonatt !

Hej sötaste !
Idag så blev det lite ändrade planer ! Jag skulle åkt till Täby med Felicia men de stänger 18:00 på söndagar och hennes ridning slutade fyra ! Jag vet ni bryr er så mycket ! Men nu får ni höra iallafall ! Så då var jag med Malin och Tea ! Sen så skulle Tea på tennis så då var jag med Malin ! Vi gick ganska länge fotade lite och hade det förlåt skit kul ! Fast vi blev jätteblöta om fötterna ! Vi "busade" ne men vi skämde ut oss lite aja ! Sen så gick vi hem till Malin och kollade på film ! Den var lite äcklig och läskig men bra ! Sen när jag kom hem så kollade jag och mamma på ponnyakuten sen så gick jag ut med voven, sen så gjorde jag lite matte och nu är jag här ! Klockan är bara nio men tänkte vara lite pigg imorn ! Oj vilket långt inlägg det blev ! Men ska inte tråka ut er mer ! Så puss och Gonatt ! //Malin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0