Förlåt för jätte dålig uppdatering!

Men de är inte så jätte kul att blogga när ingen kommenterar och när man typ inte har några läsare :/ aja nu sitter jag i soffan me mamma och Maja och ser på melodifestival! :D myyys! Skulle gå ner till Täby blixten me Malin och Louise och sova hos Malin men jag orkade inte :3 men idag så sov Petra hos mig och sen så åkte vi till Täby blixten och då så spelade jag och Petra kollade på! Vi kom 4 ;( men de va jätte kul iallafall! Sen så åkte jag, Petra, Maja, mamma och mormor och såg på bio ;D jätte kul lördag! Imorn blir de stallet och sen Täby blixten me några tjejer orkar inte skriva alla! Men måste gå nu! Kram! <3
// F E L I C I A < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0