cha cha biches

Hej !
Nu så lyssnar jag på musik, packar, städar... I täby så hittade jag några toppar och en jättesör bikini på hollister ! Fast jag köppte ett par mjukis horch ! De är jätteskööööna och snygga ! xd
Vi såg på bio= Jag, Emilia, Tea och Malin ! Den var jättebra och rekomenderas ! Men jag kom inte ihåg vad den hette men den var jättebraa !!! Och gick/går i täby (centrum) !! ;p Sen så köppte jag en mascara på hm ! Verry good ! Idag i täy centrum så blev jag på jättebra humör bara sådär ! det var ganska konsdit men kul ! xd Men måste fixa vidare lite nu så puss och gonatt ! <3
Juste ! Vi ska/få/ha/har fårr/får... en ny design !! Gjord av bam bam bam Emma !!
Tack söta du ! Passar på att göra en länkning ! Hon och Hanna har en blogg tryck på länken så kommer du dit !
http://kompiiisar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0