sorry!

förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid och så e de jätte tråkigt när de e typ ingen som kommenterar :/ men jag skriver lite kort om dagarna då jag inte har bloggat:

Torsdag: så åkte vi hem från åre ;) finns inte så mycke att skriva om vi åkte bil hela dagen ;)
Fredag: i fredags så fyllde malin bästis år! <3 först så åkte jag till täby centrum me Lollo och tyra och köpte paket till malin och så köpte jag ett par shorts och en blus från hollister <3 sen så åkte jag och lollo hem till malin och firade henne me tea och maria! <3 och sen så sov vi där <3 bästa kvällen me bästisarna på länge! älskar er!
Lördag:
jag gick från malin klockan 2 och åkte och firade min kusin som fyller 1 år idag! <3

ikväll så ska jag bara va hemma ;) imorn så ska jag till stallet och kanske va me någon kompis <3

måste gå och äta nu! bloggar mer imorn eller ikväll! ;) puss :*

// F E L I C I A < 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg tjejer kolla in vår blogg juwili.blogg.se <3

2012-04-14 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0