Tillbaka ;)

Ni seeeer rubriken ;) mådde verkligen sämst förut men nu är allt bättre än perfekt! :D allt kan ändras på så kort tid! Nu vet ni de ;) Nejmen hittills så har min helg varit perfekt! :D efter skolan i fredags så va jag me Malin L, Tea och Emilia! Vi hade super kul! Sen så gick vi till Maria och sen så kom Malin A och Lollo dit och då hade vi en liten tjejkväll super mysigt! Sen så vid typ 9? Så frågade Simon, Philip, John och Oskar om vi ville gå ut och träffa dom och då gjorde vi de ;) super kul! Sen så sov jag och Lollo hos Malin L (Y) myyyys! Idag så gick jag från Malin vid halv tre och sen åkte jag på en fotbollsmatch vid 4 ;) vi förlorade men de gick bra ändå ;) och nu så sitter jag och kollar på tv ;) världen längsta och tråkigaste inlägg men hoppas ni orkade läsa allt ;) hejdå! // F E L I C I A < 3


Kommentarer
Postat av: petra

vad var det som hade hänt? :( <3

2012-03-24 @ 21:17:45
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0