Status sak! ;)

Isabel Åkermark: En jätte snäll och söt tjej som jag vill lära känna bättre! ♥
Tyra Larsson: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner som jag även rider med! ;) ♥
Gustaf Browall: En söt kille som jag hade jätte bra kontakt me förut :)
Emma Wenngren: En jätte söt och snäll tjej som jag red me förut :) ♥
Axel Fridell: En snäll kille i min skola :)
Klara Brisheim: En snäll tjej som gick i samma skola som jag :)
Jenny Norberg: En snäll tjej som va ledare på mitt ridläger ;)
Nina Hansson: En jätte söt och snäll tjej som jag rider me :) ♥
Sofia Ybring: En jätte söt tjej som jag vill lära känna bättre! :) ♥
Klara Biderholt: En jätte söt och snäll tjej i mitt fotbollslag ;) ♥
Gustav Kling: En snäll kille i min klass ;)
Robert Sessler: En snäll kille som är grym på skidor! ;)
Mickan Berntsson: En jätte söt tjej som jag vill lära känna bättre! :) ♥
Emma Möller: En jätte söt och snäll nära vän till mig ♥
Jakob Diamant: En snäll kille i min skolan :)
Maria Ringaby Sparrin: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med♥
Filip Schröder: En söt och jätte snäll kille! :) ♥
Emma Lilja: En jätte söt och snäll tjej som jag har känt länge! ♥
Alexandra Westtorp: En jätte söt och snäll tjej i min skola som jag vill lära känna bättre! ♥
Jennifer Pihl: En tjej i min skola :)
Alva Fredriksson: En jätte söt och snäll tjej som är en av min bästa kompisar ochär gryyyym på att sjunga! ♥
Rosanna Astrologo: En jätte söt och gullig tjej i min skola som jag vill lära änna lite bättre! ♥
Malin Leithe: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med♥
Oscar Rn: En snäll kille i min skola :)
Malin Andersson: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med! Driver också denna blogg me dig! ;) ♥
Rebecca Löwy: En jätte söt och snäll tjej som är en av mina närmaste vänner! ♥
Louise Eklund: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med! Du är också min kära fru! ♥
Emil Zargarian: En kille i min förra skola
Sofia Lagerbielke: En jätte söt och snäll tjej som jag vill lära känna lite bättre och är grym på fotboll! ♥
Tea Lasu: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med♥
Maria Kolte: En söt och snäll tjej! ♥
Amanda Sterner: En söt tjej i min skola :)
Emilia Andren: En jätte söt och snäll tjej och en av mina bästa vänner och som jag alltid har kul med♥
Nicki Javadian: En jätte söt tjej som gick i min skola och har en grym blogg ;) ♥
Emrik Lennartsson: En snäll kille i min förra skola :)
Molly Andersson: En jätte söt och snäll tjej som jag saknar grymt mycke! ♥
Jesper Carlsson: En söt och jätte rolig kille! ♥
Emma Karlberg: En jätte söt tjej som vill lära känna lite bättre! ♥
Felicia Ollfors: En jätte gullig och snäll tjej i mitt fotbollslag! ♥
Filippa Permpeck: En jätte söt och snäll tjej som jag vill lära känna lite bättre och som är grym på fotboll! ♥
Rebacca Linzatti: En tjej i min skola
Jacob Persson: En snäll kille i min klass! :)
Anna Frankeldal: En snäll och söt tjej! ♥
 // F E L I C I A < 3






Kommentarer
Postat av: Jacob

Skriv om mig med :/

2012-03-05 @ 22:24:55
Postat av: Anonym

En fråga till Malin : varför har du bild på dig som fjortis när du hatade dom bilderna?

2012-03-05 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0