Trött

Kalaset blev faktist lyckat! Han fick massa fin fina presenter...
Men när jag red idag så började det regna och eftersom jag red barbacka så va jag ju helt blöt och hårig på rumpan. Och kunde inte gå när jag hoppade av. Men det gick bra och var kul och det är huvudsaken. Just nu så sitter jag i min fotölj och lyssnar på musik, och är värsta datanörden. :)
Jag har kollar igenom bloggen från första början.
Gud hur kunde ni stå ut med mig?
Paul wesley hit, Harry styles dit, Justin bieber där. Gud jag jag fattar inte hur TÖNTIG jag var! La upp typ hundra bilder, skrev bara utropstäcken, massa hjärtan, onödiga saker...
Felicia var ju iallafall normal. La ut snygga bilder gjorde inte bort sig, skrev om bra saker och saker man vill läsa om bortsätt från mig då... Och KATT BILDERNA gud!
Jag tyckte jag var så himla nygg då. Och ända sen dess så har boysen kallat mig katt.
Gud kommer ihåg när mina fina vänner la ut en video på facebook där jag sjöng one direction och var katt. De bytte lösenord på mobilen och hade den. De sprang runt i hela skolan med den och jag jagade dem.
Och när jag skulle ta den så snubblade jag och trillade i en vattenpöl och alla nior skrattade åt mig.
och sen så såg det ut som att jag hade kissat på mig. Och sen så var jag sen till leksionen och då när jag kom in så stod alla upp och apploderade åt mig. Och när fröken gick iväg så spelade dem upp den.
Och alla hade sparat den på sina mobiler... Gud villket liv jag lever...! Men eftersom jag ska upp typ halv sju imorn ska ju på läger vet ni, taggad brud här, så ska jag nog sova snart.
Men vi hörs imorn puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0