Sommar

förlåt för noll bloggning! Men har inte haft internet...
Nu är vi hemma från landet, jag och mamma ska hämta hesten. Imorgon så ska jag hitta på lite saker med mina vänner. Jag ska till Täby först, måste in på hollister. Vi har ju inte det där nere. De har typ "stor" rea där nu så det gäller att passa på! Så ska dit och handla lite.
 
SHOPPING LISTA:
mörkblåa jeans, cheep monday
Ganska mörka jeans shorts, hollister
rosa hunters, jackie
raybans
gulligt linne, hollister
Puch up bh, leopard, spets med en rosa rosett, HM
Ett linne utan band gult, HM
 
Fast allt det där ska jag inte handla imorn, men ska få en plats i garderoben snart. Sen så har jag sett massa mer saker som jag vill ha och kanske ska köpa men är lixom inte säker ennu. Vi ska in till västervik på landet och där ska jag shoppa så tror inte jag köper så mycket i Täby.
 
De som följer med ner till landet är Louise, Malin och Emilia. Kommer bli super! Har saknat dem och vi har så mycket att prata om! Men nu under sommarlovet så kommer vi inte ha ngt internet för vi är vid sommarstugan hela lovet. suck! Fast jag har några gulliga "sommar" vänner som vi kallar dem, haha! Fast mormor har ju internet, så jag kanske går upp till henne ibland och bloggar men förvänta er inte att jag kommer blogga ofta. Juste har fått en ny kärlek: Nathan Sykes i THE WANTED. Han är bara för underbar. Och de andra ser oxå bra ut. Deras låtar är inte lika "barnsliga" som One Directions. De är lixom den eldre generation av 1D, fasst vissa är lika gamla som 1D... De har nyligen "bråkat" lite med 1D oxå men orkar inte förklara allt...! Just nu så sitter jag och mamma vid datorerna och ja, mamma shoppar och jag bloggar. Jag har tappat bort ett par ridhanskar och om jag inte hittar dem så får jag inte hunters eller raybans! Jag skulle nämligen få det. Jag och mamma har kollat och hon skulle beställa, men det var ngt hon skulle fråga om så hon ska ringa dem imorgon och då kom hon på att hanskarna var borta, och det var jag som använde dem sist. Så hoppas jag hittar dem. Jag ska ha rosa. dem är inte "baby rosa" Och inte mörk rosa. de är lite bechare typ. Men nu så ska jag fixa lite. Men puss puss säger jag sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0