Måndag

Imorse så vakna jag klockan 07:00 och Malin klockan 13:00 ;) sen så åt vi frukost/lunch och såg på skräckfilm som ni redan vet ;) sen så snacka vi lite och åt klass :D myyys! Sen så drog jag på fotbollsmatch och vi vann me 4-0 :D grymt spelet tjejer! Vi e bäst! Ko hem för typ en timme sen och nu så packar jag för fullt! Drar till gotland imorn me Malin L bästis! Kommer bli bäst! Längtar som in i helvete! Vi kommer va där i en vecka och vi får se hur de blir me uppdateringen men ska försöka blogga så mycke som möjligt! Men måste fortsätta packa nu har jätte mycke kvar! Puss :*
// F E L I C I A < 3

Haha jag och bästis igår! För er som inte fattar de så e vu oseriösa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0