Tillbaka! ;)

Nu funkar blogg.se appen igen :D kom hem från ridlägret i lördags :( har haft de så jävla bra! Allt va perfekt! Saknar grällsta redan! Speciellt min fina och bästa ponny cirkus, blåa gruppen och sara! <3 önskar att jag kunde spola tillbaka tiden! Aja tror inte att de e så kul för er att lyssna på hur mycke jag saknar ett ridläger ;) just nu så sitter jag och kollar på tv i Västervik ;) vi ska typ åka och bada nu :) på onsdag åker jag till Gotland :D eftersom att appen funkar igen så kommer jag kunna uppdatera! Men den blir nog max 2 par inlägg om dan! Nu måste jag gå och fixa till mig lite! Ha de bra! Hejdå! <3 // F E L I C I A < 3 Några bilder från ridlägret:


Kommentarer
Postat av: vickan!

bästa veckan!<3 nu kommenterar jag skiitmkt men jag antar väl att de är bra! :D<3

2012-07-10 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0