OMG !

Hej sötaste !
Asså förlåt för updateringen ! Men appen funkar inte igen så kan bara blogga på morgonen och på kvällen ! Just nu så lyssnar jag på music ! AVICII ! Och min kompis Alva Fredriksson http://alvafredrikssons.blogg.se och Gustaf ska gå på hans konsert !! Det vill jag mee ! Fast jag visste inte vem han va innan Alva berättade att hon skulle gå också frågade jag vem det va. Och hon baa vaaa ?? vet du inte ??... Och min andra kompis ska oxå gå och min andra ! BLÄ på dem ! Jag vill oxå, fast jag tycker att han ska sjunga oxå ! Lite tråkit med bara DJ !!
Dagens lärdom: Avicii kommer från sverige !! (Vet ej vart) !
Men idag så var jag sjuk ! :(( Ocg vi hade so prov ! Typist hade övat och övat och övat... Så kan typ allt ! Men vet nii ?? Mina kompisar har gjort en header !! Nehj cover ! Hehe ! Och de la ut den på facebook... och de som gjorde låten "När jag går ner" har skrivit att den är bra och att de gillar den !!!!! Coooolt som faaaan säger jag bara !!! <33 Men ska försöka bättre med uppdateringen måste gå och öva eller kolla så att jag är helt säker till SO:n !! Vi hörs puss ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0