HELLO!

Heej! kom precis hem från skolan! JAG HATAR TORSDAGAR! bläää! men ikväll ska jag baka lite tills på söndag! (ska ha släkt träff då) men imorn fyller jag år! :D jippi :D jaja imorn efter skolan så ska jag hjälpa till med att fixa lite saker till en fotbollscup... sen så ska jag och familjen äta på texas! sen så åker jag till malin L! ♥ ska sova där me Louise, Tea, Maria och Emilia! och malin L såklart :3 Alva och Malin A skulla ha varit me också men de kunde inte :'( meen de blir iallafall suuper kul! ♥ kommer nog inte blogga så mycket imorn ;( men de kommer kanske något litet inlägg 5 eller något...? Måste gå nu!
Kram!♥



HAHAHA hittade en jätte gammmal bild på mig, Malin A och Maja! HAHAHA bjuuuder! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0