Puss

Hej förlåt för dålig uppdatering !
Just nu så sms jag lite men ska sova snart !
Igår efter skolan så var jag med Malin och Emilia sen så gjorde jag nog lite läxor... Och idag så var jag med Alva efter skolan och hon klippte sig bla bla bla... Sen så åkte jag till stallet och red gick bra men han blev typ rädd för något och skenade lite men fick stopp på honom ! Imorgon ska jag till Täby med Alva,Anna j och Maria och troligen Louise ! Kul kul ! Sen så ska jag kolla på en skidhjälm min är supertöntig ! Den har flammor på !! Till sport lovet ! Och vet ni Asså det är helt sjukt !! Jag Felicia Maria och några andra kompisar som jag känner kommer vara där !! Och Louise kommer troligen att bo med / hos oss !! Skiiit kul ju !! Men måste nog sova nu ! Natti natti ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0