Me söta Louise<3

Hej sötaste !
Asså jag hinner verkligen inte blogga!! Och min app på telefonen funkar inte !! :(( Men gör så gott jag kan ! Nu så sitter jag och beestis Louise och äter bulle och dricker saft... Och pratar lite... Och lyssnar på musik... Idag har det varit en bra dag !! Slutar 12.20 ! :DD Hade nått svenska prov test läxa på glosor ! Hade 23 rätt av 28 ! Sådär tycker jag ! Men men. Jag ska nog vara lite social nu ! Så bye bye !! <33
PS: Jag ska lägga ut en bildbomb på elsklingen och bandet ! Och vet ni de har skaffat en lägenhet i sverige nu !!!! :OOOOOO :DDDD Skiiit glad ! Och lskling har skaffat en tatuering ! En liten stjärna nästan i armhålan haha !! (bild)
Om ni vill läsa om dem så kolla in denna blogg !! Jag läser den minst en gång i minuten !!!! Tryck på bilden där alla e med !! Ses puss !!<33 // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0