Hemma

Hej älsklingar !
Nu så har jag kommit hem från att ha shoppat lite med pappa !
Jag koppte en ny rosa snygg skidhjälm för min förra hade flammor på sig... Jag hittade en snygg i täby igår men jag har ju så litet huvud så ingen passade ! Asså jag skojar inte jag har kvar min ridhjälm från ettan som jag fotfarande använder ! När min akompisar ska få rida lite på min underbara häst så lånar de mamas ! Haha aja ! Jag lägger upp bilder sen ! Sen så handlade vi godis och chips till imorn ! Biresan till sälen med lollo !! Läängtar så ! Och sen så kommer Alva, Felica, Maria, Elin och då lollo som bor med oss vara där bästa sportlovsväckan ever ! Förutom att alla andra inte är där ! <333 Filmen vi såg igår är på bilden ! Den är föööör bra ! Puss<3
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0