Grattis sötaste !!

Grattis sötaste Emilia !! NU är du tretton !! Haha (det märks inte) ne skoja !! <3  Men grattis igen finaste du !<3
Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen men min dator har varit urladdad, och hittade inte laddarn förns nu !! Den låg i garderoben xd ! Och appen funkar ej !! Men i helgen så har det ju varit täby blixten ! Vi var där lördag och sönda ! Det var jättekul !!!! Och igår så träffade vi några flickor i tis ! De var så underbara ! Vi hade skit kul ! Och på lördag så skulle jag spelat mach mot dom men min kompis fyller år då och ja... ! Haha ! xd idag så var det väll en normal dag (nästan) okej inga dagar e normala men ni fattar och Emilia fyllde ju år så speciell var denna dag ! Efter skolan så vi= Tea, Maria och Emilia hem hit och "hängde" haha ! Men måste gå nu har SO läxa :(((( Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0