Förlåt! <3

Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag men jag har haft fullt upp och internett är jätte trögt! ;( men jag gick upp typ halv 8 imorse och då fixade jag mig och så sen så gick jag ut genom dörren och sen till dörren bredvid där Malin och Louise bor! ;) haha! Vi åkte iallafall till lindvallen och så åkte vi lite sen vid typ 12 så skulle vi möta Leon men hans mobil stängdes typ av så vi fick inte tag i honom eller jo när vi hade kommit hem ;) men vi åkte iallafall me Maria! ;) <3 imorn så ska vi oxå åka till lindvallen och då ska vi möta Leon vid 11 och sen så kommer Maria vid typ 1? Haha guud va ni bryr er jag veeet! Men efter vi hade åkt skidor idag så gick jag, Louise, Malin och Maria på afterski! :D sen så åkte Maria hem och då badade vi andra bastu! ;) och sen så gick vi och spelade kort och nu är jag hemma i min egna lägenhet! ;) ska inte tråka ut er för mycke nu! Gonatt! <3
// F E L I C I A < 3

Ingen bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0