Cha cha !

Hej sötaste !
Nu så tittar jag på BODYGARD med mamma ! Whitney Huston är en av huvud rollerna ! Hon gick ju bort förra veckan ! Gud började gråta ! Hon är/var FANTASTISK !! R:I:P Whitney Huston ! <333333333333333333333
Men idag så blev det ju lite ändrade planer ! Malin mådde inge bra så jag va med Alva i stället vi hade det jättemysigt ! Sen så åkte jag till stallet och red ! Det gick ganska bra ! Sen så slappade vi lite hemma sedan så åkte vi och åt på madonna med våra fiiina vänner ! gotti gotti ! Sedan så kom vi hem nu och slog oss ner i soffan och myser framför bodygard ! Den REKOMENDERAS !<333333333
Jag har varit jättesnuvig och trött idag ! Så får se hur det blir imorgon !
Men nu så vill jag se filmen puss o kram
//Malin<33
Haha ! från femman !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0