HOME

Förlåt för att jag inte uppdaterat men har haft såå segt internet, så årkade inte sitta i timmar för ett inägg!
Men vi har haft det bra! Idag när jag kom hem så var jag med Maria. Vi hade det kul... Vi fotade (bildbomb)
Imorgon så ska jag vara med Louise och kanske Maria! Kul kul! På poskafton så åkte jag och mamma in till Västervik (stan) och shoppade "lite." Jag fick tre skit snygga jeansjackor, en skinnjacka, ett par skitsnygga jeans, ett par chinos, tre jätesöta trosor, en sport bh (vit) och en snygg väska! Jag blev jättenöjd! Kanske kommer bilder sen. Jag har byxorna och en av jeans jackorna på mig på bilderna! Men vi ses puss<3 //Malin

Kommentarer
Postat av: Maria<3

Älskar dig också även fast du bara valde de fula bilderna på mig :*

2012-04-08 @ 22:45:55
URL: http://ringabys.blogg.se/
Postat av: Alva

Hallå! Lägg upp bilder på de du köpt!!

Puss puss

2012-04-09 @ 20:38:29
URL: http://alvafredrikssons.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0