4 april

Idag så har de varit en jätte skön dag i skolan! Vi missade typ halv so:n för de va brandövning (Y) efter skolan så gick jag hem till Malin L me Emilia :D vi gjorde pannkakor ;) haha de va super kul ;) sen så åkte jag hem till farmor och farfar och åt middag och nu så sitter vi och kollar på tv. Imorn så e de torsdag och de innebär påsklov :D och vi slutar typ 11 ;D sen så drar jag till Åre me familjen och några kompisar! Va ska nu göra? Bloggar mer imorn! Puss!
// F E L I C I A < 3


Bjuder på en sjuukt ful bild på mig från idag:


Kommentarer
Postat av: vilde

hej tjejer!

fin blogg ni har! Kommer ni ihåg mig Vilde? Jag spelade i ert fotbollslag ett tag, tills jag flyttade till Lidköping.. Jag saknar er i alla fall!

kram <3

2012-04-04 @ 23:00:53
URL: http://justmevilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0